Mine kunder giver mig stor værdi - denne gang om at undgå vand i ører

Offentliggjort af Litzy Thomsen den

Siden jeg startede min forretning op og lancerede mit produkt Capzy, har jeg fået mange interessante henvendelser fra mine kunder og besøgende i webshoppen. Jeg bliver især glad, når disse henvendelser giver mig nye vinkler i anvendelse af shampooskærmen, og at jeg kan hjælpe mine kunder på områder, som jeg ikke selv har været opmærksom på, indtil de skriver til mig. 

Den anden dag modtog jeg en mail fra en kunde, som har problemer med øregangene og derfor var meget interesseret i at få en badeskærm eller et hjælpemiddel, der kunne afhjælpe vandindtrængen i ørerne. Capzy er skabt således, at den både kan dække for ørerne og ansigtet, hvilket man som bruger selv regulerer. Nogle er jo ligeglade med vand i ørerne, og shampooskærmen kan sættes over, henover eller under ører alt efter behov.

Min dejlige veninde er også Capzy-bruger, da hun siden hun som barn havde en dårlig oplevelse med vand i ørerne, og denne frygt for vand i ørerne sidder stadig dybt i hende. Hun tog shampooskærmen med til frisøren for igen at undgå vand i ørerne under hårvask.

Frisøren var meget begejstret for skærmen og gav mig endnu et perspektiv på anvendelse af Capzy. Frisøren har en del ældre kunder, som anvender høreapparat, og her kan shampooskærmen igen afhjælpe ved at holde vandet fra både ører og høreapparat. Dette har slet ikke været i mit fokus, og jeg har ikke været klar over, at dette problem eksisterede.

Det er på denne måde, at mine kunder og besøgende på webshoppen er med til at gøre det så interessant og givende at erfare nye områder, hvor brusebadet og hårvasken kan være et problem i hverdagen for mange, og hvor let dette kan løses med badeskærmen. 

Jeg hører meget gerne fra jer, hvis I har lignende eller andre problemer i forhold til hårvask og bad. Så skriv og henvend jer gerne. 

 


Del dette opslag



← Forrige opslag Nyere opslag →


0 kommentarer

Skriv en kommentar