Blogs
Gør personlig pleje nemmere med Capzy: En guide til omsorgspersoner
Offentliggjort af Litzy Thomsen den
Det kan nogle gange være udfordrende at tage sig af ældre eller personer med særlige behov, især når det kommer til personlig pleje som hårvask. Det er vigtigt at opretholde værdighed og komfort for dem, du passer. Det er her, Capzy shampoo-skærme kommer ind; et revolutionerende produkt designet til at holde shampoo ude af øjnene og gøre hårvask oplevelsen mere behagelig. I dette indlæg vil vi guide dig trin for trin igennem, hvordan du bruger Capzy shampoo-skærme og understrege, hvordan de kan gøre dit arbejde nemmere og forbedre personlig pleje oplevelsen for dem, du passer. *Trin 1: Forbered Capzy shampoo-skærmen*...
Kerneværdier
Offentliggjort af Litzy Thomsen den
Det er strengt nødvendigt, at virksomheder, som udvikler produkter, er sig meget bevidste om hensyn til miljøet og en 'Jorden først'-mentalitet. Det nytter ikke at skabe og fremstille produkter, som enten er engangs eller korttidsholdbare, når mulighederne for langtidsholdbare produkter kan realiseres. Vi skal helt væk fra brug-og-smid-ud tankegangen for at minimere belastningen af naturen. Jeg ser det også som en meget vigtig opgave for virksomhederne at gøre det nemt for forbrugerne at købe gode og miljørigtige kvalitetsprodukter, hvilket letter kundernes hverdag, hvor det kan være svært at finde tid til at sikre, at alle ens indkøb nu også er miljørigtige...
Berøring - hvad betyder det for ældre og demente?
Offentliggjort af Litzy Thomsen den
Inspirationen fra plejepersonale I en nylig kampagne for Capzy badeskærm på de sociale medier oplevede jeg, at plejepersonale i kommentarfeltet begyndte at diskutere vigtigheden af berøring af ældre på plejehjem og anvendelse af handsker i forbindelse med hårvask. Det var for mig meget spændende at følge denne tråd, da jeg fik øjnene op for vigtigheden af berøring, når man som ældre ikke længere har en mand eller kone, eller andre familiemedlemmer, som giver én fysisk berøring. Jeg har kun sporadisk hørt om dette, men aldrig rigtig sat mig ind i, hvor stor en betydning, det har for den enkelte på fx...
Feedback men mest feedforward
Offentliggjort af Litzy Thomsen den
Mine kunder giver mig stor værdi - denne gang om at undgå vand i ører
Offentliggjort af Litzy Thomsen den
Siden jeg startede min forretning op og lancerede mit produkt Capzy, har jeg fået mange interessante henvendelser fra mine kunder og besøgende i webshoppen. Jeg bliver især glad, når disse henvendelser giver mig nye vinkler i anvendelse af shampooskærmen, og at jeg kan hjælpe mine kunder på områder, som jeg ikke selv har været opmærksom på, indtil de skriver til mig. Den anden dag modtog jeg en mail fra en kunde, som har problemer med øregangene og derfor var meget interesseret i at få en badeskærm eller et hjælpemiddel, der kunne afhjælpe vandindtrængen i ørerne. Capzy er skabt således, at...