Feedback men mest feedforward

Offentliggjort af Litzy Thomsen den

I dag deltog jeg i et lokalt julemarked med Capzy. Jeg havde glædet mig meget til at komme ud og afprøve præsentationsformen direkte med kunderne. Og sikken en dejlig og belønnende oplevelse.

Jeg talte med mange, som arbejder i plejesektoren på forskellige områder. Nogle i hjemmeplejen, andre på plejehjem og nogle arbejdede med mennesker med psykiske lidelser eller handicappede. 

Ens for dem alle var, at de alle havde nogle spædende vinkler på, hvorledes Capzy kan være et hjælpemiddel til netop den gruppe af mennesker, som de nu arbejder med. Det var fantastisk at opleve dem begejstret fortælle mig om, hvorledes de kan se en rigtig god anvendelse af shampooskærmen i forskellige sammenhænge. Det er en stor gave at høre fagfolk dele deres tanker og viden på dette felt. Og jeg er imponeret over, hvor mange der var klar til at give mig faglig feedforward på min silikoneskærm. Og selvfølgelig altid rart med rosende ord om dens beskaffenhed. 

Særligt én kvinde delte mange af sine metoder til bedre at kunne forstå demente og folk med psykiske lidelser med mig. Hun var helt speciel i sin tilgang til at nå ind til disse mennesker, og gjorde det på en uegennyttig måde og uden at give op. Og hun lykkes med sin stærke vilje til at løse opgaverne. Det var fantastisk at lytte til hendes måde at arbejde på. Hun vil anbefale Capzy i de kredse, som hun færdes i.

Det var bestemt en dejlig dag, hvor jeg blev positivt overrasket over interessen og viljen til at give både feedback, men især feedforward på mit produkt. Mange tak for det :-) 

 


Del dette opslag



← Forrige opslag Nyere opslag →


0 kommentarer

Skriv en kommentar